Tancar

Ascensión García García

Ascensión García García
Ascensión García García

Biografia

Asunción García García és infermera diplomada per la Universitat de Barcelona (Bellvitge, 1995-1998), amb una trajectòria professional centrada en la geriatria, les cures pal·liatives i l’atenció sociosanitària. També s’ha format en gerontologia, Alzheimer, cures pal·liatives (Càtedra UVIC), ètica i bioètica, gestió de les emocions i acompanyament en el dol, així com en formació de formadors.

Va començar la seva trajectòria com a auxiliar d’infermeria a l’Hospital del Mar (1992-1996) i posteriorment va treballar com a infermera a les unitats de cures intensives (UCI), medicina interna, geriatria i cures pal·liatives de l’Hospital del Mar i de l’Hospital Clínico San Carlos de Madrid. Entre el 2016 i el 2022 va exercir com a infermera a la Residència Impala (Grup Siresa) i ha compaginat l’activitat assistencial amb la docència a Grupo Qualia, Formar-te i la Fundació Pere Tarrés.

Actualment, és directora tècnica del Casal de la Fundació Mare de Déu de Fàtima (guardonat amb el Premi La Caixa els anys 2024 i 2026), sòcia de la SECPAL, membre del Comitè d’Ètica de l’Àrea del Vallès Occidental (CEAVOC) i investigadora col·laboradora en l’estudi HexCom-Pro de l’IDIAP Jordi Gol.

Tancar